Tabblad Bestanden

Het is mogelijk om (meerdere) bestanden toe te voegen. In het tabblad "Algemeen" moet "Bestanden" aangevinkt worden. Er komt dan een extra tabblad zichtbaar. 

Overige gegevensbladen


Bestanden toevoegen

Klik in dit tabblad voor het toevoegen van extra contactgegevens op de knop "Toevoegen". Het volgende venster verschijnt dan. 

Bestanden toevoegen

  1. Naam: vul een naam voor het bestand in. 
  2. klik op de knop "Kies een bestand" en kies een bestand dat aanwezig is op de computer. 
  3. Beschrijving en Kenmerken: vul eventueel een korte beschrijving in en vink aan wat voor type bestand je toevoegt. 
Klik op de knop "Ok" om het bestand toe te voegen. Je komt dan weer terug in het "Bestanden"-tabblad. Door het bestand te selecteren (1 maal er op klikken), kun je het bestand wijzigen of verwijderen. 
 
Het bestand wordt geüpload zodra je de complete set organisatiegegevens opslaat. 
 

Submenu: Widget Organisatiegegevens wijzigen
Organisatiegegevens wijzigen  |  Bulkbeheer  |  Afspraken  |  Algemeen  |  Contactgegevens  |  Extra contactgegevens  |  Bestanden  |  Websites  |  Relaties  |  Organisatiesoortafhankelijke velden  |  Tips