Tips bij het invoeren en wijzigen van de organisatiegegevens 

  • Onderaan het scherm staan nog twee aan te vinken vakjes. 
     
    • Zichtbaar voor publiek: in principe staat de organisatie altijd op zichtbaar, tenzij de gegevens te lang niet zijn gecontroleerd of de gegevens door de accountmanager van de bibliotheek op onzichtbaar zijn gezet. Als je toestemming hebt gekregen van de accountmanager om de gegevens zelf op onzichtbaar en zichtbaar te zetten is het eerste veld naar eigen inzicht aan of uit te vinken. In bovenstaand voorbeeld heeft de redacteur deze rechten dus niet gekregen. Een organisatie die op niet zichtbaar staat kan nooit op een website zichtbaar zijn. 
    • Alle velden weergeven: de optie "Alle velden weergeven" staat standaard uit. Als je dit veld aanvinkt, krijg je alle velden die van toepassing zijn voor de organisatie. Is dit veld niet aangevinkt krijg je alleen de belangrijkste velden te zien. G!DS raad aan om - zeker de eerste keer - alle velden weer te geven. 
  • De blauwe en rode i'tjes geven meer informatie over het in te vullen veld waar ze bij staan.
    Blauw i'tje       Rood i'tje
  • Als er te veel tabbladen zijn om in één keer te tonen, zie je links en rechts naast de tabjes pijltjes. Door hierop te klikken verschijnen de andere tabbladen. 
  • Is er een tabblad rood, dan zijn er velden die verplicht ingevuld moeten worden op dat tabblad.
    Tabbladen
  • Tussentijds opslaan is niet nodig. Het venster om de gegevens te bewerken zal dan afsluiten. 
  • Als je met je muis over informatie in het overzichtsvenster gaat, wordt de informatie grijs en verschijnt er rechts een potloodje. Door nu te dubbelklikken, opent het wijzigenscherm op het tabblad waar deze informatie aan te passen is. 
     

Submenu: Widget Organisatiegegevens wijzigen
Organisatiegegevens wijzigen  |  Bulkbeheer  |  Afspraken  |  Algemeen  |  Contactgegevens  |  Extra contactgegevens  |  Bestanden  |  Websites  |  Relaties  |  Organisatiesoortafhankelijke velden  |  Tips